Több ezer termék raktáron! Vedd át személyes telephelyünkön, azonnal!

A december 15-e után leadott megrendelések kiszállítását nem tudjuk garantálni az ünnep előtt.

Kellemes, sportos karácsonyt kívánunk!

Elárulunk 3 titkot arról, hogyan motiválhatod magad a rendszeres testmozgásra

Elárulunk 3 titkot arról, hogyan motiválhatod magad a rendszeres testmozgásra

Számtalanszor hangoztattuk már, hogy mennyire fontos az egészség szempontjából a tudatosság és a rendszeres testmozgás.

Több száz megvásárolható kiegészítő és applikáció segíti a mindennapi edzéseid, de a rendszeres sportolás legfontosabb hozzávalóját, a motivációt a legtöbb ezek közül nem képes megadni.

Eláruljuk, hogyan ösztönözheted magad arra, hogy rendszeresen sportolj.

 

1. Csináld társaságban

Természetesen vannak előnyei annak, ha egyedül edzel.

Otthon például nem kell attól tartanod, hogy valaki cikinek találja a teljesítményed, bár a teremben sem a te edzéseddel foglalkoznak a jelenlévők.

Otthon jobban motiválhat az önkontroll, amelyet pl. megtehetsz akár egy számlálós ugrókötéllel, de legjobban egy pulzusmérő óra segíti profin áttekinteni a fejlődésedet, nyomon követni a teljesítményed. 

Az egyedül edzésnek azonban árnyoldalai is vannak, melyeket feltételezhetően te is tapasztaltál már. Edzőpartnerek nélkül könnyebben adod fel az első néhány akadályt követően.

Nincs benned versenyszellem, ez pedig kényelmes tempóra szoktat. Ráadásul egyedül edzeni egy kicsit unalmasabb is, mint társaságban.

Az edzőtermi és az otthoni edzés előnyeit és hátrányait egy korábbi cikkünkben már kifejtettük.


2. Építsd bele a napi rutinodba

Nem azért hanyagolod olykor-olykor a testmozgást, mert lusta vagy, esetleg túl fáradt, hanem azért, mert nem rendszeresen űzöd.

A megfelelő tervezés hiányában folyamatosan csökken a motivációd arra, hogy sportolni járj, végül pedig (észre sem veszed és) végleg kikopik a mindennapjaidból.

Ezen segít, ha a heti teendőid között mindig ugyanabban az időben szorítasz időt az edzésnek.

Egy hónap elteltével a testmozgás beépül a rutinfeladataid közé, és már annyira ragaszkodsz majd hozzá, hogy nehezebb lesz nem csinálnod, mint csinálnod.


3. Kezdd ezzel a napod

Sokan panaszkodnak rá, és valószínűleg te is tapasztaltad már, hogy egy kimerítő nap után mennyire nehéz motivációt gyűjteni az edzéshez.

Ébredés után azonban jellemzően több energiánk van, ezért a reggeli edzést nagyobb eséllyel csinálod végig, mint az estit.

Plusz még egy utolsó tanács:
Ha egy mozgásforma nem nyújt kellő élvezetet számodra, inkább próbálj ki mást, minthogy a mozgást magát száműznéd az életedből.

Számtalan sport között válogathatsz, webáruházunkban pedig valamennyihez megtalálod a megfelelő kiegészítőket és felszereléseket.