GY.I.K.

Ezen az oldalon felsoroljuk a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat.
 
Miért jó regisztrálni az oldalon?

Regisztrált vásárlóink számos előnyben részesülnek:

 - kizárólag regisztrált vevőinknek szóló egyedi akciókról értesülhet
 - részt vehet nyereményjátékokon
 - elsőként kapnak fontos információkat a termékpaletta változásokról
 - tájékoztatjuk újdonságokról, árváltozásokról
 - elsőként kap információt a speciális akcióinkról
 
Hogy tudok rendelni?
Megrendelése a webáruházban adható le, telefonon sajnos nem tudjuk elfogadni. 

Meddig és hogy tudom a rendelésem módosítani?
Munkanapon 11 óráig leadott rendeléseket tudjuk átadni aznap a futárszolgálatnak. A feladott megrendeléseket már módosítani nem tudjuk. Később érkezett megrendeléseket, a következő munkanap adjuk fel.

Muszáj regisztrálnom, hogy rendelés tudjak eladni?
Nem, már regisztráció nélkül is tudsz vásárolni, viszont nem így nem fogod tudni nyomonkövetni rendelésedet.
 
Mikor vannak nyitva?
Cégünk hétfőtől-péntekig 10:00 - 17:00-ig tart nyitva, ez idő alatt kereshettek minket telefonon vagy e-mailben, és az előzőleg megrendelt csomagodat is ekkor veheted át raktárunkban. A nyitvatartási időn kívül érkező e-maileket csak következő munkanap tudjuk figyelembe venni.

Hol található az ügyfélszolgálat, raktár?
1151 Budapest, Székely Elek u. 13-15. (A10-es raktárhelyiség). Az átvevő pont a telepre beérve balra kell fordulni, majd jobbra, az Aktivsport, Drenco Sport feliratot keresni. 

Hogy tudok odajutni?
Tömegközlekedéssel a 170-es buszt ajánljuk, Kanizsai Dorottya utcáig. Kocsival a Régi Fóti út (Külső Fóti út), Szántóföld utca folytatásával érhető el cégünk. Stocktechnik logisztikai központot kell keresni.
 
Ha azt látom,  hogy "Raktáron" zöld felirat, akkor a termék van készleten?
Igen, a termék megtalálható raktárunkban, van készleten. 
 
Ha az van odaírva, hogy "Raktáron", akkor az Székely Elek út 13-15. számon ezt át tudom venni?
Igen, de mindenképpen érdemes előtte megrendelni webáruházunkban a megvásárolni kívánt terméket, mert így gyorsabban át tudod venni, hiszen már az előkészített termékkel várunk, és biztos, mivel nem foglalhatja le más előtted a terméket. A raktár információkat a kiválasztott termék adatlapján láthatod. Személyes átvétel esetén, a gyorsabb ügyintézés érdekében kérlek készítsd elő a megrendelés számát (pl. 17-78/03516)
 
Ha azt látom a terméknél, hogy "Rendelésre", akkor mikor tudom átvenni/megkapni?
A készleten nem lévő termékeket 3-10 munkanap szállítási határidővel tudjuk beszerezni. Import termékeknél ez hosszabb idő is lehet, de az esetleges késésekről mindig igyekszünk idejében jelezni. 

Hol látom, hogy a termék darabra/párra/szettre stb. értékesítik?
A termék adatlapján jobb oldalon, a termékkód alatt látható a mennyiségi egység. 
 
Kell -e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?
Igen, amennyiben nem személyesen akarod átvenni a terméket. A házhozszállítás költségét kosárba rakás után automatikusan számolja a rendszer. Személyes átvétel díjtalan!

Mire kell figyelnem egy csomag átvételekor?
A legfontosabb, hogy csomagodat, még átvételkor ellenőrizd, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben! Ha bármi hiányzik a csomagból, mielőbb keresd fel ügyfélszolgálatunkat. 
 
Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni?
Személyes átvétel esetén telephelyünkön készpénzben vagy bankkártyával is tudsz fizetni. Ha kiszállítást kérsz, akkor a futárnak csak készpénzben fizethetsz. Szép kártyát sajnos nem tudunk elfogadni. 
 
Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?
Rendszerünk e-mail értesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre, illetve rendelése állapotáról. Könnyen, gyorsan tájékozódhat weboldalunkon keresztül is, amennyiben regisztrációval vásárolt, belépés után a Megrendeléseim menüpontjában, ahol az aktuális, nyitott megrendeléseidet és azok aktuális státuszát láthatod.

Küldtem üzenetet az ügyfélszolgálatnak, mikorra kaphatok választ?
Kollégáink a beérkező leveleket folyamatosan, érkezési sorrendben dolgozzák fel, nyitvatartási időben, azaz 10-17 óra között. Néhány napon belül minden megkeresést igyekszünk teljesíteni, szíves türelmedet és megértésedet kérjük!
 
Meddig vehetem át a megrendelt terméket? Meghosszabbíthatom-e az átvétel idejét?
Felhívjuk figyelmedet, hogy rendelésed átvételéről e-mailben vagy SMS-ben is tájékoztatunk, miután összekészítettük csomagodat. Raktárunkban 5 napig van lehetőséged átvenni a megrendelt terméket/ket, utána automatikusan töröljük. Az átvétel ideje meghosszabítható, ha ezt 5 napol belül jelzed nekünk telefonon vagy e-mailben.

Meg lehet valahol tekinteni a termékeket?
Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni. Ellenőrzésre átvételkor nyílik lehetőség.

Szeretnék értékelni egy terméket, vagy elmondani arról a véleményemet. Mi a teendő?
Véleményt csak a termék megrendelése után tudsz írni, a visszaigazoló e-mailben kapott link alapján. Előre is köszönjük ha értékeled termékeinket!

Hogyan tudom beváltani a kedvezményes kupon kódot?
A kedvezményes kuponkódok beváltási feltételei minden esetben a kuponkódhoz tartozó beváltási feltétek szerint használhatók fel. Beváltás előtt érdemes ellenőrizni a kuponkódodat. 

Előre utalással fizetnék, mire kell figyelnem?
Átutalásos fizetés esetén a megrendelés vételárát az átvétel előtt kell kiegyenlítened! Amennyiben ezt a a fizetési módot választod, úgy a rendelés megjegyzés rovatában tudod csak beírni. Csak olyan termékekről tudunk előreutalásos számlát kiállítani, melyek vannak készleten. Addig ne utalj, míg nem kapsz számlát. A számlán megtalálod az utalandó összeget és a bankszámlaszámot is.

Vállalati/iskolai árajánlatot szeretnék kérni, hogyan tehetem meg?
Cégünk kiemelt ügyfélkapcsolati munkatársai gyors ügyintézéssel és egyedi árazással állnak vállalati ügyfeleink részére! Igyekszünk minden árajánlatra még aznap válaszolni, de legkésőbb 48 órán belül elküldjük válaszunkat.