GY.I.K.

Ezen az oldalon felsoroljuk a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat.
 
Miért jó regisztrálni az oldalon?

Regisztrált vásárlóink számos előnyben részesülnek:

 - kizárólag regisztrált vevőinknek szóló egyedi akciókról értesülhet
 - részt vehet nyereményjátékokon
 - elsőként kapnak fontos információkat a termékpaletta változásokról
 - tájékoztatjuk újdonságokról, árváltozásokról
 - elsőként kap információt a speciális akcióinkról
 
Hogy tudok rendelni?
Megrendelése a webáruházban adható le, telefonon sajnos nem tudjuk elfogadni. 

Meddig és hogy tudnom a rendelésem módosítani?
Munkanapon 11 óráig leadott rendeléseket tudjuk átadni aznap a futárszolgálatnak. A feladott megrendeléseket már módosítani nem tudjuk. Később érkezett megrendeléseket, a következő munkanap adjuk fel.

Muszáj regisztrálnom, hogy rendelés tudjak eladni?
Nem, már regisztráció nélkül is tudsz vásárolni, viszont nem így nem fogod tudni nyomonkövetni rendelésedet. 
 
Mikor vannak nyitva?
Cégünk hétfőtől-péntekig 10:00 - 17:00-ig tart nyitva, ez idő alatt kereshettek minket telefonon vagy e-mailben, és az előzőleg megrendelt csomagodat is ekkor veheted át raktárunkban. A nyitvatartási időn kívül érkező e-maileket csak következő munkanap tudjuk figyelembe venni.

Hol található az ügyfélszolgálat, raktár?
1151 Budapest, Székely Elek u. 13-15. (A10-es raktárhelyiség) 

Hogy tudok odajutni?
Tömegközlekedéssel a 170-es buszt ajánljuk, Kanizsai Dorottya utcáig. Kocsival a Régi Fóti út (Külső Fóti út), Szántóföld utca folytatásával érhető el cégünk. Stocktechnik logisztikai központot kell keresni.
 
Ha azt látom,  hogy "Raktáron" zöld felirat, akkor a termék van készleten?
Igen, a termék megtalálható raktárunkban, van készleten. 
 
Ha az van odaírva, hogy "Raktáron", akkor az Székely Elek út 13-15. számon ezt át tudom venni?
Igen, de mindenképpen érdemes előtte megrendelni webáruházunkban a megvásárolni kívánt terméket, mert így gyorsabban át tudod venni, hiszen már az előkészített termékkel várunk, és biztos, mivel nem foglalhatja le más előtted a terméket. A raktár információkat a kiválasztott termék adatlapján láthatod. 
 
Ha azt látom a terméknél, hogy "Rendelésre", akkor mikor tudom átvenni/megkapni?
A készleten nem lévő termékeket 3-10 munkanap szállítási határidővel tudjuk beszerezni. Import termékeknél ez hosszabb idő is lehet, de az esetleges késésekről mindig igyekszünk idejében jelezni. 

Hol látom, hogy a termék darabra/párra/szettre stb. értékesítik?
A termék adatlapján jobb oldalon, a termékkód alatt látható a mennyiségi egység. 
 
Kell -e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?
Igen, amennyiben nem személyesen akarod átvenni a terméket. A házhozszállítás költségét kosárba rakás után automatikusan számolja a rendszer. Személyes átvétel díjtalan!
 
Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni?
Személyes átvétel esetén telephelyünkön készpénzben vagy bankkártyával is tudsz fizetni. Ha kiszállítást kérsz, akkor a futárnak csak készpénzben fizethetsz.
 
Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?
Rendszerünk e-mail értesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre, illetve rendelése állapotáról. Könnyen, gyorsan tájékozódhat weboldalunkon keresztül is, amennyiben regisztrációval vásárolt, belépés után a Megrendeléseim menüpontjában, ahol az aktuális, nyitott megrendeléseidet és azok aktuális státuszát láthatja.
 
Meddig vehetem át a megrendelt terméket? Meghosszabbíthatom-e az átvétel idejét?
Felhívjuk figyelmedet, hogy rendelésed átvételéről e-mailben vagy SMS-ben is tájékoztatunk, miután összekészítettük csomagodat. Raktárunkban 5 napig van lehetőséged átvenni a megrendelt terméket/ket, utána automatikusan töröljük. Az átvétel ideje meghosszabítható, ha ezt 5 napol belül jelzed nekünk telefonon vagy e-mailben.

Meg lehet valahol tekinteni a termékeket?
Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni. Ellenőrzésre átvételkor nyílik lehetőség.