látogató számláló



1 400 m2-es raktárunkban készleten lévő termékeink közül, rendelés nélkül is vásárolhat vevőszolgálatunkon keresztül.

 

GY.I.K.

Ezen az oldalon felsoroljuk a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat.

Miért jó regisztrálni az oldalon?

Regisztrált vásárlóink számos előnyben részesülnek:

- nyomon követheti fiókja alatt a rendelés állapotát
- kizárólag regisztrált vevőinknek szóló egyedi akciókról értesülhet
- részt vehet nyereményjátékokon
- elsőként kapnak fontos információkat a termékpaletta változásokról
- tájékoztatjuk újdonságokról, árváltozásokról
- elsőként kap információt a speciális akcióinkról

Hogy tudok rendelni?

Megrendelését kizárólag a webáruházban fogadjuk, telefonon sajnos nem tudjuk megrendelést elfogadni.

Meddig és hogy tudom a rendelésem módosítani?

Munkanapon 11 óráig leadott rendeléseket tudjuk biztosan átadni aznap a futárszolgálatnak. A feladott megrendeléseket már módosítani nem tudjuk. Később érkezett megrendeléseket a következő munkanapon adjuk át a futárszolgálat részére.

Muszáj regisztrálnom, hogy rendelés tudjak leadni?

Nem, már regisztráció nélkül is tudsz vásárolni, viszont így nem fogod tudni nyomon követni rendelésedet.

Mikor vannak nyitva?

Cégünk hétfőtől-péntekig 10:00 - 17:00-ig tart nyitva, ez idő alatt kereshettek minket telefonon vagy e-mailben, és az előzőleg megrendelt csomagodat is ekkor veheted át raktárunkban. A nyitvatartási időn kívül érkező e-maileket csak következő munkanap tudunk válaszolni.

Hol található az ügyfélszolgálat, raktár?

Címünk: 1144 Budapest, Remény u. 36. alatt található (szürke-kék raktárépület). A személyes átvétellel kért termékek már csak itt vehetőek át. 

Hol látom, hogy a termék készleten/raktáron van?

A termék adatlapján látható jobb oldalon a Raktáron vagy Rendelésre felirat.

Ha azt látom, hogy "Raktáron" zöld felirat, akkor a termék van készleten?

Igen, a termék megtalálható raktárunkban, van készleten.

Ha az van odaírva, hogy "Raktáron", akkor az Remény utca 36. számon ezt át tudom venni?

Igen, de mindenképpen érdemes előtte megrendelni webáruházunkban a megvásárolni kívánt terméket, mert így gyorsabban át tudod venni, hiszen már az előkészített termékkel várunk, és biztos, mivel nem foglalhatja le más előtted a terméket. A raktár információkat a kiválasztott termék adatlapján láthatod. Személyes átvétel esetén, a gyorsabb ügyintézés érdekében kérlek készítsd elő a megrendelés számát (pl. WEB123456 vagy nevet)

Ha azt látom a terméknél, hogy "Rendelésre", akkor mikor tudom átvenni/megkapni?

A készleten nem lévő termékeket 3-10 munkanap szállítási határidővel tudjuk beszerezni. Import termékeknél ez hosszabb idő is lehet, de az esetleges késésekről mindig igyekszünk időben jelezni. 

Hol látom, hogy a termék darabra/párra/szettre stb. értékesítjük?

A termék adatlapján jobb oldalon, a termékkód alatt látható a mennyiségi egység.

A termék összeszerelve kapom?

Nem, a legtöbb termékünk lapra szerelt/dobozolt állapotban kapod, melyet otthon kell összerakni. (öltözőpadok, kapuk, pingpongasztal stb.) Úgy küldjük Neked tovább a termékeket ahogy mi is kapjuk. Természetesen szerelési útmutatót igény esetén tudunk biztosítani.

Kell -e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?

Igen, amennyiben nem személyesen akarod átvenni a terméket. A házhoz szállítás költségét kosárba rakás után láthatod. A szállítási költség terjedelem és súly alapján történik kiszámításra. Személyes átvétel díjtalan!

Ha azt látom hogy kosárba rakás után, hogy "Kérje egyedi szállítási ajánlatunkat" az mit jelent?

A kosárba helyezett terméket nem tudja futárszolgálatunk elszállítani, ezért ezekre az extra terjedelmes tételekre mindig egyedileg adunk szállítási költséget. Ez nem azt jelenti, hogy a terméket díjtalanul házhoz szállítjuk!

A futár mikor hozza a terméket?

A futárszolgálat munkaidőben szállít. Nem tudjuk garantálni, hogy a megjegyzésbe megadott időpont között szállít (pl. én csak 10-11 között tudom átvenni). Kérjük, hogy olyan címet adj meg melyen többségében ott vagy pl. munkahely. Minden rendeléshez csak egy szállítási cím tartozhat, ezért kérjük ne adj meg több címet (pl. én délután háromig itt vagyok, utána erre a címre kérem szállítani). Cégünk továbbítja minden kéréseteket a futárszolgálatok felé, de garantálni nem tudjuk, hogy mikor történik a szállítás.

Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni?

Kiskereskedelmi vásárlóként személyes átvétel esetén telephelyünkön készpénzben vagy bankkártyával is tudsz fizetni. Ha kiszállítást kérsz, akkor a futárnak csak készpénzben fizethetsz. 

Választhatsz már előreutalással való fizetési módot, akkor az utalás beérkezése után indítjuk a csomagot. Az utaláshoz kérjük, hogy várd meg a pro forma számlát, és a sorszámára is hivatkozz, hogy be tudjuk azonosítani.

Bankkártyával is már tudsz fizetni a webáruházban!

Szép kártyával tudok fizetni?

Szép kártyát sajnos nem tudunk elfogadni. 

Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?

Rendszerünk automatikus e-mail értesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre a rendelés állapotáról. Könnyen, gyorsan tájékozódhat weboldalunkon keresztül is, amennyiben regisztrált vásárló vagy, belépés után a Megrendeléseim menüpontjában, ahol az aktuális, nyitott megrendeléseidet és azok aktuális állapotát láthatod. A hosszabb átfutási idővel beérkező termékekről mindig külön értesítést küldünk.

Már élő rendelésemet módosítanám, hogyan és meddig tudom megtenni?

Megrendelésedet addig tudod módosítani, míg annak vételára kiegyenlítésre nem kerül, illetve amíg nincs leszámlázva. A módosítási kéréseket e-mailben várjuk, a gyorsabb ügyintézés érdekében rendelésszámmal együtt.

Ha a rendelést már leszámláztuk, vagy annak vételára kiegyenlítésre került, abban az esetben kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Hova küldjek e-mailt az ügyfélszolgálatnak?

Fogyasztóként kizárólag az info@aktivsport.hu e-mail címre történő megkeresésekre tudunk válaszolni. Az automatikusan kiküldött e-mail-ekre (megrendelés visszaigazolás, tétel változás stb.) történő választ nem tudjuk fogadni, mivel azon e-maileket nem látjuk.

Küldtem üzenetet az ügyfélszolgálatnak, mikorra kaphatok választ?

Kollégáink a beérkező leveleket folyamatosan, érkezési sorrendben dolgozzák fel, nyitvatartási időben, 10-17 óra között. Néhány napon belül minden megkeresést igyekszünk teljesíteni, szíves türelmedet és megértésedet kérjük!

Meddig vehetem át a megrendelt terméket? Meghosszabbíthatom-e az átvétel idejét?

Raktárunkban 5 napig van lehetőséged átvenni a megrendelt terméket, utána automatikusan töröljük. Az átvétel ideje meghosszabbítható, ha ezt 5 napon belül jelzed nekünk telefonon vagy e-mailben.

Meg lehet valahol tekinteni a termékeket?

Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel/bolttal, ezért a termékeket csak akkor tudjuk megmutatni, ha bejössz és kihozzuk a raktárból. Kérjük ekkor készülj egy termékkóddal.

Szeretnék értékelni egy terméket, vagy elmondani arról a véleményemet. Mi a teendő?

Véleményt csak a termék megrendelése után tudsz írni, a visszaigazoló e-mailben kapott link alapján. Előre is köszönjük ha értékeled termékeinket!

Hogyan tudom beváltani a kedvezményes kupon kódot?

A kedvezményes kuponkódok beváltási feltételei minden esetben a kuponkódhoz tartozó beváltási feltétek szerint használhatók fel. A kupont a kosárban használható fel. Beváltás előtt érdemes ellenőrizni a kuponkódodat.

Előre utalással fizetnék, mire kell figyelnem?

Előreutalásos fizetés esetén a megrendelés vételárát az átvétel előtt kell kiegyenlítened bankszámlánkra.

Csak olyan termékekről tudunk előreutalásos számlát kiállítani, melyek vannak készleten. Addig ne utalj, míg nem kapsz számlát. A számlán megtalálod az utalandó összeget és a bankszámlaszámot is, valamint a számla sorszámát is, melyre hivatkoznod kell.

Mikor kell előleget fizetnem?

Előleget a megjelölt, egyedi gyártású termékeknél kérünk, valamint a rendelés összértékére vagy nagyobb értékű rendelések esetén, melyet mindig előre egyeztetjük vevőinkkel.

Vállalati/iskolai árajánlatot szeretnék kérni, hogyan tehetem meg?

Cégünk kiemelt ügyfélkapcsolati munkatársai gyors ügyintézéssel és egyedi árazással állnak vállalati ügyfeleink részére! Igyekszünk minden árajánlatra még aznap válaszolni, de legkésőbb 48 órán belül elküldjük ajánlatunkat.

Mire kell figyelnem egy csomag átvételekor?

A legfontosabb, hogy csomagodat, még átvételkor ellenőrizd, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben!

Ha bármi hiányzik a csomagból, mielőbb keresd fel ügyfélszolgálatunkat. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányzó tétel cikkszámát.

Sérülten kaptam meg a csomagot, milyen lehetőségeim vannak?

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációdat kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen kerül rögzítésre. Amennyiben ez megtörtént és a csomagot mégis átvetted, úgy - rendelésed azonosítójával és a sérült/hiányos termék cikkszámával együtt - kérjük, hogy keresd meg ügyfélszolgálatunkat.

Nem kaptam meg a megrendelt csomagot, mi a teendő?

Cégünk minden esetben küld tájékoztatást a csomag állapotáról. Amennyiben azt az információt kaptad, hogy átadtuk a futárszolgálatnak csomagodat és mégsem kaptad meg, mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a megrendelés számával.

Hiányzik a megrendelésemből egy tétel, mi a teendőm?

Nagyon fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát, és ha nem a teljes csomagod érkezett, akkor jelezd átvételkor a futárnál vagy átvételi pontunkon azonnal! Ezt követően keresd meg ügyfélszolgálatunkat a info@aktivsport.hu e-mail címen. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányzó tétel cikkszámát is.

Mégsem tetszik a termék, amit rendeltem, milyen lehetőségeim vannak?

Online leadott rendelésed esetén, amennyiben végső fogyasztónak minősülsz, lehetőséged van élni a 14 napos elállási jogoddal, melynek részleteit és menetét az ügyletszabályzatunk alatt olvashatod el. Kérjük, hogy mindenképp tájékozódj ezekről még az ügyintézés előtt!

Mikor NEM illet meg a 14 napos elállási jog?

Amennyiben nem végső fogyasztóként vásároltál, tehát cégnévre, közoktatási intézmény stb. nevére kérted a számlát.

Olyan előre gyártott termék esetében fogyasztóként sem állhatsz el a vásárlástó, amely terméket a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza (pl. védőháló, balettrúd)

Vissza akarom küldeni a terméket, mi a teendő?

Ha a termék mégsem nyerte el a tetszésedet és megfelelsz az elállási jog feltételeinek, úgy azt az átvételt követően bármikor jelezheted és visszaküldheted számunkra, de ennek költségét Neked kell állni. Visszaküldés előtt mindenképpen vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Kérjük, hogy minden esetben fizetési kötelezettség nélkül add fel a csomagot, mert utánvéttel nem áll módunkban átvenni.

Elálltam a vásárlástól, mikor kapom vissza a pénzem?

A termék visszaérkezése után 14 napon belül visszatérítjük a termék árát és a kiszállítás költségét is. A termék visszaküldésének díja a Te költséged.

A fentiek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárlóink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

A termékkel garanciális probléma van, így reklamálni szeretnénk mi a teendő?

A reklamációdat kérjük küldje el e-mailben cégünk részére, képpel együtt. Amennyiben a képről nem állapítható meg a termék hibája/vagy a gyártó visszakéri a terméket, úgy kérjük visszaküldeni telephelyünkre a hibás terméket. A visszaküldés költsége mindig a vevőt terheli, amennyiben jogos a reklamációja, úgy minden esetben visszatérítjük a visszaküldés költségét. 

Hibás termék termék esetén az alábbi jogorvoslat várható: elsősorban javítás, másodsorban csere, és amennyiben egyik sem valósítható, ebben az esetben tudjuk csak visszatéríteni a termék árát.