GY.I.K.

Ezen az oldalon felsoroljuk a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat.
 
Miért jó regisztrálni az oldalon?

Regisztrált vásárlóink számos előnyben részesülnek:

 - kizárólag regisztrált vevőinknek szóló egyedi akciókról értesülhet
 - részt vehet nyereményjátékokon
 - elsőként kapnak fontos információkat a termékpaletta változásokról
 - tájékoztatjuk újdonságokról, árváltozásokról
 - elsőként kap információt a speciális akcióinkról
 
Hogy tudok rendelni?
Megrendelése a webáruházban adható le, telefonon sajnos nem tudunk elfogadni megrendelést.

Muszáj regisztrálnom, hogy rendelés tudjak eladni?
Nem, már regisztráció nélkül is tudsz vásárolni, viszont nem így nem fogod tudni nyomonkövetni rendelésedet. 
 
Mikor vannak nyitva?
Cégünk hétfőtől-péntekig 10:00 - 17:00-ig tart nyitva, ez idő alatt kereshettek minket telefonon vagy e-mailben, és az előzőleg megrendelt csomagodat is ekkor veheted át raktárunkban. 

Hol található az ügyfélszolgálat, raktár?
1151 Budapest, Székely Elek u. 13-15. (A10-es raktárhelyiség) 

Hogy tudok odajutni?
Tömegközlekedéssel a 170-es buszt ajánljuk, Kanizsai Dorottya utcáig. Kocsival a Régi Fóti út (Külső Fóti út), Szántóföld utca folytatásával érhető el cégünk. Stocktechnik logisztikai központot kell keresni.
 
Ha azt látom,  hogy "Raktáron" zöld felirat, akkor a termék van készleten?
Igen, a termék megtalálható raktárunkban, van készleten. 
 
Ha az van odaírva, hogy "Raktáron", akkor az Székely Elek út 13-15. számon ezt át tudom venni?
Igen, de mindenképpen érdemes előtte megrendelni webáruházunkban a megvásárolni kívánt terméket, mert így gyorsabban át tudod venni, hiszen már az előkészített termékkel várunk, és biztos, mivel nem foglalhatja le más előtted a terméket. A raktár információkat a kiválasztott termék adatlapján láthatod. 
 
Ha azt látom a terméknél, hogy "Rendelésre", akkor mikor tudom átvenni/megkapni?
A készleten nem lévő termékeket 3-10 munkanap szállítási határidővel tudjuk beszerezni. Import termékeknél ez hosszabb idő is lehet, de az esetleges késésekről mindig igyekszünk idejében jelezni. 
 
Kell -e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?
Igen, amennyiben nem személyesen akarod átvenni a terméket. A házhozszállítás költségét kosárba rakás után automatikusan számolja a rendszer. 
 
Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni?
Személyes átvétel esetén telephelyünkön készpénzben vagy bankkártyával is tudsz fizetni. Ha kiszállítást kérsz, akkor a futárnak csak készpénzben fizethetsz.
 
Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?
Rendszerünk e-mail értesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre, illetve rendelése állapotáról. Könnyen, gyorsan tájékozódhat weboldalunkon keresztül is, amennyiben regisztrációval vásárolt, belépés után a Megrendeléseim menüpontjában, ahol az aktuális, nyitott megrendeléseidet és azok aktuális státuszát láthatja.
 
Meddig vehetem át a megrendelt terméket? Meghosszabbíthatom-e az átvétel idejét?
Felhívjuk figyelmedet, hogy rendelésed átvételéről e-mailben vagy SMS-ben is tájékoztatunk, miután összekészítettük csomagodat. Raktárunkban 5 napig van lehetőséged átvenni a megrendelt terméket/ket, utána automatikusan töröljük. Az átvétel ideje meghosszabítható, ha ezt 5 napol belül jelzed nekünk telefonon vagy e-mailben.

Meg lehet valahol tekinteni a termékeket?
Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni. Ellenőrzésre átvételkor nyílik lehetőség.